חללים מסחריים

עיצוב פנים השראה פילוסופית הנשענת על שאיבת השראות מהטבע

על מנת למקסם את עיצוב הפנים ובתכנון הקונספט שעליו יישען הפרוייקט
אני דואגת להתחבר לטבע


כשאני ניגשת לשאלה של פיצוח החלל על מנת למקסם את עיצוב הפנים ובתכנון הקונספט שעליו יישען הפרוייקט אני דואגת להתחבר לטבע .. כילדה שגדלה בנוף העירוני דווקא נמשכתי למדבר האינסופי ולתחושת החופש שהוא מייצר , כמו גם לירוק הצפוף בצפון הארץ ולפיורדים הגדולים בעולם .. החיבור לטבע מאפשר לי לפתח שפה עיצובית שהלקוחות מתחברים אליה ועל מנת לשאול את השאלות המתבקשות בפיצוח הקונספט אני נשענת על הדעות הפילוסופיות מהן אני מכירה ומבינה את העולם .. לדוגמא כשתיכננתי חלל לחברת ספקי כוח לתאורת לד בעלת פטנט מיוחד לתאורה המחקה את אור היום .. חקרתי דבורים שהן כידוע האדריכליות של הטבע ואת היכולת שלהם להגדיל תפוקה באביב ובקיץ שיש תאורת יום גבוה יותר וארוכה יותר .. ועל זה נשען הקונספט של עיצוב החלל משרדי החברה ..

וכשתיכננתי פט בוטיק פיתחתי קונספט של "חלל של רחם" בו השתמשנו בחומרים חמים כגון עץ ובאלמנטים עגולים כחלק מהעיצוב .. לסמל את המעגליות של הרחם וכל מחזור הפריון ההריון והחיים .

זהו חלק הכי משמעותי וקריטי במירוץ לתוצאה הנכספת : פיתוח הקונספט . הרעיון שעליו נשען הפרוייקט וממנו הכל יוצא ואני בתהליך הופכת כל אבן ואבן על מנת לדעת שלא פיספסתי כלום והכל קוהרנטי עם הקונספט והביטוי שלו בעיצוב הפנים .

לפרטים נוספים צרו קשר